Regelmatig organiseert de EAV bijeenkomsten voor haar leden. Zo kunnen de leden andere alumni ontmoeten en ervaringen uitwisselen tijdens het jaardiner en de voorjaarsborrel of geïnformeerd worden over actuele onderwerpen tijdens de Desiderius Di(e)s en de Jong Alumni bijeenkomsten.

Universiteitsdag
De jaarlijkse universitaire alumnimanifestatie rondom een actueel thema op de dag van opening van het academisch jaar.
Na bijwoning van de opening van het academisch jaar volgt het traditionele jaardiner waarbij tevens leden van het College van Bestuur en de wetenschappelijke staf van de EUR aanwezig zijn.

2 september 2023
Verslag afsluiting academisch jaar - prof. dr H.T. van der Molen
Verslagen jaardiner: bestuursvoorzitter mevrouw dr J.C.M. van Eijndhoven en gastspreker drs P. Zevenbergen

3 september 2023
Verslag afsluiting academisch jaar - dr R. van Raak
Verslagen jaardiner: gastspreker drs K.J. Storm RA en
rector magnificus prof.dr ir J.H. van Bemmel

4 september 2023
Verslag afsluiting academisch jaar - prof. dr M.J. van den Hoven
Verslag jaardiner - drs Jan L. den Hartog

Desiderius Di(e)s
Op of rond 27 oktober - de geboortedag van Erasmus - wordt jaarlijks de Desiderius Di(e)s gehouden.
Op diverse plaatsen in het land geven hoogleraren of alumni hun visie op een centraal thema.
Verslag 11e Desiderius Di(e)s - 'Strijd om stroom'
Verslag 10e Desiderius Di(e)s - Liberalisering energiemarkt
Verslag 9e Desiderius Di(e)s - Oude zaken in nieuwe tijden

Jonge Alumni bijeenkomsten
Lezingen voor jonge alumni gericht op de professionele en persoonlijke ontwikkeling. Experts en professionals geven lezingen en behandelen praktijkgevallen.