ESE-alumnidag 2015

ESE - Alumnidag op woensdagmiddag 25 maart 2015

For an English version, please click here.

Beste ESE-Alumnus,

Graag nodig ik u allen hierbij uit voor de opening van de 31ste EFR Business Week tijdens de ESE-Alumnidag op 25 maart. Wij ontvangen u graag tussen 14.00 en 14.45 uur in de C-hal van de universiteit, waar u verwelkomd wordt met koffie en thee.

Tijdens deze dag wordt u geinspireerd door sprekers van over de hele wereld. De EFR biedt ons behalve sprekers van over de hele wereld, een complete innovatie markt aan, waar u de nieuwste technologieën en lifestyle producten van vele gebieden kunt bewonderen.
De dag zal afgesloten worden met een borrel en het Alumni Diner, welke dit jaar aansluitend vanaf 18.45 uur zullen plaats vinden in het Erasmus Paviljoen aan de kop van de vijver. De hele dag inclusief borrel en diner vindt plaats op de Campus. Ik hoop u allen te mogen ontvangen op 25 maart in een bijzondere ambiance.
U kunt ook een gedeelte van de dag bijwonen. Bij vragen graag contact met uw ESE-Alumni officer Charles Hermans via [email protected] of 010-4081803. Alle informatie, ook voor aanmelding, staat op onze alumnisite, ESE-Alumni, via welke site u ook kunt doorklikken naar de EFR Business Week-site voor achtergrond informatie over de sprekers. Inschrijven voor alleen het middagprogramma of borrel en diner is ook mogelijk.

Graag tot 25 maart,

Met vriendelijke groet, mede namens de EFR en de EAV

Prof. Dr. Philip Hans B.F. Franses,
Decaan Erasmus School of Economics

Datum: Woensdagmiddag 25 maart 2015
Locatie: C-hal, Erasmus Universiteit Rotterdam
ESE-Alumnidag: Aanmelden via website & bijdrage aan het Erasmus Education Fund

14:00 Registratie
14:50 Start
18:45-21:00 Einde met aansluitend borrel en diner in het Erasmus Paviljoen

Overig nieuws
Word een mentor in het ESE Gateway project!
Word een alumni mentor in het ESE Gateway project en help studenten aan de Erasmus School of Economics.