Wie kunnen lid worden?

• afgestudeerden en promovendi aan de EUR
  • leden van de wetenschappelijke staf van de EUR (buitengewoon lid)

Waarom lid worden?

• Netwerk

Het EAV netwerk bestaat uit zo’n 2800 leden van alle faculteiten van de Erasmus Universiteit. Via de online ledengids op de website, heeft elk lid toegang tot deze database. U ontvangt na inschrijving een inlogcode. Tevens heeft de EAV een besloten LinkedIn groep waar u lid van kan worden.

• Informatie en nieuws

De vereniging verstuurt elke maand een digitale nieuwsupdate met informatie en nieuws omtrent de EAV en EUR. Daarnaast wordt er vier keer per jaar een nieuwsbrief verstuurd met de actuele activiteiten en ontwikkelingen binnen de EAV. Een maal per jaar verschijnt er een gedrukt exemplaar van het Alumnieuws met o.a. het jaarverslag en de convocatie voor de ALV.

• Evenementen

Meerdere malen per jaar worden evenementen georganiseerd voor de leden:
    - Opening academisch jaar: sprekers, lunch en diner op de EUR.
    - Desiderius dag eind oktober; in 2015 vond deze plaats op “Rotterdam The Hague Airport”. Het programma omvatte een rondleiding, 2 sprekers en heerlijke broodjes met soep.
    - De voorjaarsbijeenkomst.
    - Specifieke bijeenkomsten voor kringen als economen, juristen en jong alumni.

Wat kost het lidmaatschap?

De contributie voor het Verenigingsjaar 2016/2017 bedraagt € 30,00 bij automatische incasso en € 31,50 bij betaling per overschrijving. Een verenigingsjaar loopt van september t/m augustus.

Voor een beperkte groep alumni is er de optie van een “elektronisch lidmaatschap”; dit is specifiek bedoeld voor “pas-afgestudeerden”, n.l.  diegenen die:
-       de leeftijd van 40 jaar nog niet hebben bereikt, en
-       alle communicatie van de vereniging elektronisch wensen te ontvangen; m.a.w. de aankondigingen en het Alumnieuws van de vereniging worden per e-mail verzonden.
Uiteraard hoort bij dit laagdrempelige lidmaatschap een sterk gereduceerd contributiebedrag nl. € 10,00 i.p.v. de standaard € 30,00 per jaar.

Hoe schrijf ik mij in?

Gebruik onderstaande link om online in te schrijven.

Verenigingsdas

Stropdassen U kunt een EAV-das bestellen in de kleuren donkerblauw en bordeauxrood voor een bedrag van €19,30.

Stuur een e-mail naar het secretariaat van de EAV: eav@erasmusalumnivereniging.nl.