Een unieke combinatie van verzameld proza, naslagwerk en telefoonboek: de Erasmus Alumni Gids. Jaarlijks ontvangen alle leden de almanak van de EAV.

Alumni Gids 2002
Het verleden, heden en toekomst, en vooral de wegen daartussenin, in kaart gebracht in de Alumni Gids van 2002: Roots en Routes.

Onder bezielende leiding van Ferdinand van der Does en gastredacteur/journalist Peter Bulthuis is een breed gamma geschetst van wegen van, naar en door de Maasstad. Daarnaast geven professoren, decanen, aio's en andere wetenschapppelijke medewerkers een inzicht in wat hen bezighoudt op en rond de universiteit en de faculteiten.

Informatief zijn de overzichten van cursussen, trainingen en post-doctoraal onderwijs en niet te vergeten de "Routes door Rotterdam" - een overzicht van de beste eet- en drinkstekjes.

En voor hen die op zoek zijn naar oud-studiegenoten biedt de gids diverse mogelijkheden: overzichten van de leden op naam, werkgever, faculteit en land.

Redactie Alumni Gids 2002
Wilma van Bodegom
Ferdinand van der Does
Rutger Groot
Ursula Klumpers
Gastredacteur: Peter Bulthuis
Administratieve ondersteuning: Alexandra Staab

Vragen, meedoen of adverteren?
Ben je EAV lid maar heb je de Gids 2002 niet ontvangen of sta je niet vermeld in het ledenoverzicht? Neem contact op met het secretariaat.
Staan je gegevens onjuist of onvolledig vermeld? Geef je wijzigingen door via het mutatieformulier.
Wil je de redactie komen versterken? Stuur een e-mail naar Wilma van Bodegom, e-mail: [email protected]. Bedrijven die geïnteresseerd zijn in een advertentie in de Alumni Gids kunnen contact opnemen met Wilma van Bodegom.